beantwoord

account aanmaken adres buitenalnd

  • 22 September 2021
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Ik woon in Zweden en loop vast bij het invullen van adresgegevens bij het volmaken van een NS account. de postcode accepteert het systeem niet. Vervolgens kun je zelf een adres invullen maar dat werkt ook niet, Wie weet hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Robert B 22 September 2021, 18:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Die is er dus niet-online althans. Er zijn hierover in dit forum al x…. klachten over van een wat meer hiervoor in aanmerking komende groep-de Belgen of zij die daar hun woonst hebben. Het schijnt dus enkel mogelijk te zijn door iets ouderwets te gaan doen als OPBELLEN. Succes ermee-wachttijden van 40-50 min zijn niet ongewoon. Dat kan SL=Stockholms Lokaltrafik of Blekingetrafiken bättre?

Overigens als die horde genomen hebt komt de volgende; het systeem accepteert ook geen buitenlandse IBAN-dat wordt weer bellen en controle ervan afwachten

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Voor het aanmaken van een Mijn NS account waarbij geen post verstuurd hoeft te worden (zoals een nieuwe ov-chipkaart) kan je volstaan met het adres van een familielid of kennis in Nederland, of gebruik postcode 3511ER huisnummer 100, dat is het hoofdkantoor van de NS aan de Laan van Puntenburg in Utrecht. Als telefoonnummer volstaat 0100000000 (of iets anders van 10 cijfers).

Het adres kan je dan later wijzigen, maar bij het bestellen/wijzigen van een abonnement (via de Webshop) loop je dan vervolgens weer tegen hetzelfde probleem aan, dat moet dan via de Klantenservice.

Een persoonlijke ov-chipkaart zal je via iemand in Nederland, België, Luxemburg of Duitsland moeten aanvragen, want dat kan niet vanuit Zweden.

Reageer