alstublieft

  • 25 November 2022
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Corrigeer me alstublieft, want ik had een kaartje gekocht op 5 november, Lunteren - Arnhem, 6 november Arnhem - Lunteren. Het ticket is te vinden in het tabblad Mijn ticket


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

You can also use english here. this looks like bad google translate.

And the question is??

Tickets bought online as e-ticket cannot be reimbursed, as the railways (2 for this) cannot check if it has been used or not.

Badge +3

You can also use english here. this looks like bad google translate.

And the question is??

Tickets bought online as e-ticket cannot be reimbursed, as the railways (2 for this) cannot check if it has been used or not.

Huh @bahnrider? 🙄

Goedemorgen AdiDidi en welkom bij de NS Community.

Ik snap niet volledig wat het probleem precies is of wat er gecorrigeerd moet worden, maar de NS Community zal je niet kunnen helpen met een aanpassing aan tickets.

Je kunt het beste contact op nemen met onze Klantenservice, mijn collega's kunnen dan op zijn minst mee kijken met de situatie. Zij zijn telefonisch bereikbaar, via Social Media en chat. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.

@AdiDidi,

Gelet op de tag vermoed ik dat je een factuur voor een e-ticket wilt hebben?

De NS verstuurt geen facturen voor e-tickets. Als je een factuur nodig hebt, dan kan je het ticket zelf als factuur gebruiken (eventueel in combinatie met de mail).

Reageer