Skip to main content
Antwoord

app

  • December 3, 2021
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

In de ns app kan krijg ik steeds de melding, opnieuw proberen. Dit is bij samenreis, klasse wissel enzenz.

Wat gaat er mis?

Beste antwoord door Robert B

Is meestal toch een storing, heb het op dit moment ook (probeer opnieuw) voor in/uitcheckinformatie en het kostenoverzicht.

Klassewissel lijkt wel te werken en Samenreiskorting ook, na één keer opnieuw proberen.

3 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • December 3, 2021

Dat is vreemd. Er is geen storing gaande. Heb je dit al lang? Heb je ook al contact opgenomen met onze klantenservice?


Aar
Forum|alt.badge.img
  • Super user
  • December 3, 2021

Heb ik ook wel een paar keer last van gehad. Oplossing: Gegevens van NS app resetten. Helaas.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • December 3, 2021

Is meestal toch een storing, heb het op dit moment ook (probeer opnieuw) voor in/uitcheckinformatie en het kostenoverzicht.

Klassewissel lijkt wel te werken en Samenreiskorting ook, na één keer opnieuw proberen.