Het valt me op dat de functie “"Bekijk op kaart" in de NS app niet meer werkt, althans niet op mijn smartphone. Is dit een algemeen probleem of ligt het aan mijn smartphone? Voorzover ik weet is mijn app up-to-date.
beantwoord
"Bekijk op kaart" functie in app werkt niet
Beste antwoord door Aurora NS
Welkom op de NS Community aa0361!
Het is me niet helemaal duidelijk wat je probeert te doen. Wil je graag je reishistorie inzien, of je producten? Wellicht je facturen?
Voor zover ik weet zijn er in ieder geval geen storingen in de NS App op dit moment. Heb je al eens geprobeerd om je kaart te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Dit wil al wel eens werken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.