Het valt me op dat de functie “"Bekijk op kaart" in de NS app niet meer werkt, althans niet op mijn smartphone. Is dit een algemeen probleem of ligt het aan mijn smartphone? Voorzover ik weet is mijn app up-to-date.
Welkom op de NS Community aa0361!
Het is me niet helemaal duidelijk wat je probeert te doen. Wil je graag je reishistorie inzien, of je producten? Wellicht je facturen?
Voor zover ik weet zijn er in ieder geval geen storingen in de NS App op dit moment. Heb je al eens geprobeerd om je kaart te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Dit wil al wel eens werken.
Welkom
Ik zie dit 4 dagen later pas, maar het zal ongetwijfeld gaan om de optie om een trein te tonen/bekijken/volgen ‘op de kaart’ (waar die rijdt en de snelheid en zo).
Zal wel tijdelijk geweest zijn, want bij mij werkt het (Android)
Overigens geven niet alle treinen hun GPS positie door, zoals de 1100 Eindhoven - Den Haag
Klopt, TRAXX valt al jaren buiten de boot, ongeacht ze gewoon een GPS-systeem hebben.
Men is die data lange tijd intern “kwijt” geweest, en aangezien het uit een andere hoek komt is er nogal moeite met het op de juiste plaats krijgen ervan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.