Goede dag, ik heb de kaart 1 maand geleden verwijderd en op de 9e van deze maand is het bedrag van mijn factureringsperiode € 86. Mijn abonnement is € 31, maar er staat € 63. De rekening van 2 maanden is weergegeven, maar het is 1 maand sinds ik het begon te gebruiken, kan ik er informatie over krijgen?
Antwoord
betaling
Beste antwoord door Thom
U heeft mogelijk op de widget op mijn NS gekeken. Die bedragen kloppen gewoon niet. Wacht de factuur af, die is wel correct. Maakt u zich geen zorgen. IT moet dit nog herstellen, het is bekend dat de bedragen niet kloppen.
Klantenservice kan het ook voor u nakijken, voor uw peace of mind, en eventueel zien wat er wel aan de hand is.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.