Helaas zie ik op mijn NS overzicht alleen de treinreizen en niet de reizen met de tram of bus. Op OV-chipkaart.nl zie ik wel de reizen maar geen bijbehorende prijzen. Enig idee hoe ik een declaratie kan uitdraaien voor een bepaalde dag?
Bladzijde 1 / 1
Bij reizen met NS Flex hoort u in de reishistorie in Mijn NS de reizen met prijzen te zien van alle vervoerders, niet alleen van NS. Het kan alleen wel een aantal dagen duren voordat die reizen daar inzichtelijk zijn. Ook meer dan twee weken moeten wachten is bij mij meerdere keren voorgekomen.
Super, dan wacht ik gewoon even wat langer af!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.