Check out alert | NS Community
beantwoord

Check out alert

  • 1 June 2022
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

Ik heb afgelopen tijd twee check out alerts van de NS ontvangen. Eén over de rit van 5 mei vanuit Oss en één van 7 mei vanuit Eindhoven. Beide ritten heb ik gemaakt naar Den Bosch (waar ik woonachtig ben), maar schijnbaar ben ik beide keren vergeten uit te checken.

Nu heb ik een aantal keer gebruik proberen te maken van jullie service, maar hij geeft steeds een technische storing aan. Dus ik kom op die manier niet verder.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Ik hoor graag.

Met vriendelijke groet,

Frank Verstraten.

icon

Beste antwoord door Sanne NS 1 June 2022, 10:00

Bekijk origineel

2 reacties

k heb afgelopen tijd twee check out alerts van de NS ontvangen. Eén over de rit van 5 mei vanuit Oss en één van 7 mei vanuit Eindhoven. Beide ritten heb ik gemaakt naar Den Bosch (waar ik woonachtig ben), maar schijnbaar ben ik beide keren vergeten uit te checken.

Den Bosch heeft nog steeds geen poortjes dus dan kan dit gebeuren. Er zijn plannen om het station te gaan verbouwen en dan komen er wel poortjes. 

Goedemorgen Frank Verstraten en welkom op de NS Community! 

Wat balen om te lezen dat het indienen hiervoor niet lukt. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Let wel op dat het momenteel erg druk is en er dus langere wachttijden zijn, dan je van ons gewend bent. 

Reageer