Skip to main content
beantwoord

Claim: altijd error

  • 28 september 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Al meer dan een jaar lang krijg ik af en toe een herinnering dat ik niet heb uitgecheckt.

A|ls ik dan probeer om de bestemming op te geven krijg ik onveranderlijk de volgende melding via https://www.ns.nl/cico/vergetencico?1&guid=005056853C9B1EDD8FE047E8B4256747

Er zijn technische problemen

Probeert u het later nog eens.

Maar later helpt niet. Wat is hier aan de hand?

Beste antwoord door Aurora NS

Hoi Bijma. Welkom op de NS Community.

Balen dat het via die link niet lukt. Heb je het ook al eens geprobeerd via je eigen Mijn NS-account of uitcheckgemist.nl? Hier kun je de claim namelijk ook indienen.
Mocht dat allebei ook niet werken, dan kun je altijd terecht bij mijn collega's van de Klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 435 reacties
  • Antwoord
  • 28 september 2022

Hoi Bijma. Welkom op de NS Community.

Balen dat het via die link niet lukt. Heb je het ook al eens geprobeerd via je eigen Mijn NS-account of uitcheckgemist.nl? Hier kun je de claim namelijk ook indienen.
Mocht dat allebei ook niet werken, dan kun je altijd terecht bij mijn collega's van de Klantenservice.


Reageer