beantwoord

Claim: altijd error

  • 28 September 2022
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Al meer dan een jaar lang krijg ik af en toe een herinnering dat ik niet heb uitgecheckt.

A|ls ik dan probeer om de bestemming op te geven krijg ik onveranderlijk de volgende melding via https://www.ns.nl/cico/vergetencico?1&guid=005056853C9B1EDD8FE047E8B4256747

Er zijn technische problemen

Probeert u het later nog eens.

Maar later helpt niet. Wat is hier aan de hand?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 28 September 2022, 14:58

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Bijma. Welkom op de NS Community.

Balen dat het via die link niet lukt. Heb je het ook al eens geprobeerd via je eigen Mijn NS-account of uitcheckgemist.nl? Hier kun je de claim namelijk ook indienen.
Mocht dat allebei ook niet werken, dan kun je altijd terecht bij mijn collega's van de Klantenservice.

Reageer