Waarom zou ik 20 euro extra betalen als ik twee keer heb ingecheckt in oisterwijk. 20.12.2021?
Oisterwijk 18:09
Tilburg 18:21
Waarom zou ik 20 euro extra betalen als ik twee keer heb ingecheckt in oisterwijk. 20.12.2021?
Omdat het systeem nu (ook) een reis ziet waarvoor wel is ingecheckt, maar niet is uitgecheckt. Dat kost 20 euro.
Om dit recht te zetten, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Twintig euro is een correctietarief, er is dan iets niet goed gegaan met in- of uitchecken. Kijk op MijnNS even op Reishistorie, dan wordt het meestal wel duidelijk wat er is gebeurd. Eventueel kunt u contact opnemen met Klantenservice om het te herstellen.
Edit: Lees ook even dit topic, dat kan verhelderend zijn:
Al is Heer Bommel nog zo snel, de kater achterhaalt hem wel, lol.
Twee keer inchecken kan helemaal niet. Als u uw kaart voor een tweede keer voor een paaltje houdt checkt u als u al ingecheckt bent juist weer uit.
Als u vervolgens naar Tilburg reist en dan door de poortjes naar buiten gaat wordt vervolgens €20 in rekening gebracht omdat u zonder incheck hebt gereisd.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.