Skip to main content

Correctietaricen

  • January 23, 2022
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Waarom zou ik 20 euro extra betalen als ik twee keer heb ingecheckt in oisterwijk. 20.12.2021?

Oisterwijk 18:09

Tilburg 18:21

 

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • January 23, 2022

Omdat het systeem nu (ook) een reis ziet waarvoor wel is ingecheckt, maar niet is uitgecheckt. Dat kost 20 euro.

Om dit recht te zetten, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • January 23, 2022

Twintig euro is een correctietarief, er is dan iets niet goed gegaan met in- of uitchecken. Kijk op MijnNS even op Reishistorie, dan wordt het meestal wel duidelijk wat er is gebeurd. Eventueel kunt u contact opnemen met Klantenservice om het te herstellen. 

 

Edit: Lees ook even dit topic, dat kan verhelderend zijn:

 


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • January 23, 2022

Al is Heer Bommel nog zo snel, de kater achterhaalt hem wel, lol.


  • Koploper****
  • January 23, 2022

Waarom zou ik 20 euro extra betalen als ik twee keer heb ingecheckt in oisterwijk. 20.12.2021?

Oisterwijk 18:09

Tilburg 18:21

Twee keer inchecken kan helemaal niet. Als u uw kaart voor een tweede keer voor een paaltje houdt checkt u als u al ingecheckt bent juist weer uit.

Als u vervolgens naar Tilburg reist en dan door de poortjes naar buiten gaat wordt vervolgens €20 in rekening gebracht omdat u zonder incheck hebt gereisd.