beantwoord

Declaratie

  • 17 May 2023
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Hi, zoals bekend werkt het declaratieoverzicht downloaden niet. Wanneer verwachten jullie dat dit gefixt is? Ik moet namelijk al mijn NS-reizen voorschieten voor mijn werk, dus financieel gezien zou het fijn zijn als het systeem weer werkt. Hebben jullie meer informatie voor mij?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 17 May 2023, 14:58

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op de NS Community, Bregje1995.

Helaas heb ik geen zicht op wanneer deze storing is opgelost. Het enige dat ik je kan vertellen is dat er achter de schermen hard gewerkt wordt aan een oplossing en we hopen dat alles zo snel mogelijk weer naar behoren werkt.

Reputatie 1

Beste Bregje1995, Ik heb vandaag wel in Mijn NS kunnen raadplegen. Maar daarvoor moet je wel een PC voor hebben en gaat helaas niet altijd via een smartfoon. Soms vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats dus dat zou allang opgelost moeten zijn. Probeer dat nog eens. Anders helpt dat misschien via een andere browser.

Reputatie 7
Badge +1

Beste Bregje1995, Ik heb vandaag wel in Mijn NS kunnen raadplegen. Maar daarvoor moet je wel een PC voor hebben en gaat helaas niet altijd via een smartfoon. Soms vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats dus dat zou allang opgelost moeten zijn. Probeer dat nog eens. Anders helpt dat misschien via een andere browser.

De storing mbt het declaratieoverzicht duurt nu al zo'n 3 weken dus ik denk dat het gewoon nog steeds niet is opgelost @Treinenwereld 

Reageer