Skip to main content

Hi!

Als ik het declaratie overzicht probeer te downloaden en te openen lukt dit niet. Iemand enig idee hoe dit komt?

Hartelijke groeten,

Laura

Welkom bij de NS Community!

Er is een storing, het gedownloade document is ‘leeg’ en bevat alleen een foutmelding. Wordt aan gewerkt.

Ik heb hier ook last van zou wel fijn zijn als het wordt opgelost. Ik kan mijn OV vervoer nu niet declareren voor werk. 

Wanneer word dit dan opgelost, heb er al dagen last van.

Ik kan mijn reisgeld zo niet declareren.

Hoop dat dit op een korte termijn word opgelost en anders het naar mijn mail word gestuurd.

Alvast bedankt 

Deze storing is al jaren geleden opgelost. We mogen geen facturen per mail toesturen. Zag je in het verleden wel de facturen staan?

Op mijn ns als ik mijn factuur wil openen krijg ik te horen dat de site buiten gebruik is en kom zo niet in mijn factuur 

Hij lijkt het nu te doen. Eén minuut geleden geprobeerd. Vaak helpt een andere browser, de cache legen, of gewoon een keer opnieuw opstarten.

Zelf werk ik met een Mac en Safari, maar ik het Firefox en Chrome in reserve, en kan middels Parallels ook Windows 11 draaien op de Mac. Dat kan ook nog een alternatief zijn als er met de Mac iets mis is, wat overigens zelden gebeurt.

Wanneer word dit dan opgelost, heb er al dagen last van.

Ik kan mijn reisgeld zo niet declareren.

Hoop dat dit op een korte termijn word opgelost en anders het naar mijn mail word gestuurd.

Alvast bedankt 

Dit is in de tussentijd natuurlijk echt wel opgelost maar is waarschijnlijk dus opnieuw stuk gegaan.

Ik zag laatst dat ik via de website op m'n mobiel de factuur niet kon openen ("er is iets fout gegaan"), maar op m'n laptop ging het prima.

Reageer