beantwoord

Declaratieoverzicht downloaden niet mogelijk

  • 9 May 2023
  • 31 reacties
  • 1667 Bekeken

Ik probeer mijn declaratie overzicht te downloaden, maar de website loopt elke keer vast.

Mijn eerst poging was om vanaf November 2022 t/m Mei 2023 het overzicht te downloaden, maar de website begon al bij het scrollen trager te worden. Het de-selecteren van de reishistorie die ik niet in het overzicht wil hebben duurt ongeveer 10 sec en uiteindelijk als ik dit alles wil downloaden dan slaat alles vast. Wachten totdat de browser weer reageert verbeterd ook de situatie niet.

Poging twee was om vanaf November 2022 t/m December 2022 het overzicht te downloaden, maar stuit ik op hetzelfde probleem.

Is er een andere methode beschikbaar om alsnog dit overzicht te downloaden?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 9 May 2023, 11:38

Bekijk origineel

31 reacties

Het klopt dat er momenteel een storing is. De Mijn NS-accounts werken niet naar behoren. Wij zijn bezig met het oplossen van de storing echter heb ik nog geen indicatie over de oplostijd, 

Ook hier last van dezelfde foutmelding, PDF en CSV worden aangemaakt maar kan vervolgens niks bekijken. 

 

Adobe Acrobat could not open 'reistransacties-40ceda22-e187-462f-93fa-1062e5c77487-1689016236-119d8d6a-3a48-4b41-9d37-b4be657c2e79.pdf' because it is either not a supported file type or because the file has been damaged (for example, it was sent as an email attachment and wasn't correctly decoded).

 

To create an Adobe PDF document, go to the source application. Then choose Save as Adobe PDF from the PDF dropdown in the Print dialog.

Badge +3

Ja, je kunt het document hernoemen naar .txt en dan zie je dat het alleen een foutmelding bevat.

Windows zegt dat het 1 kB groot is, maar is maar enkele bytes tekst.

Welkom Score, op de NS Community! Zou je mij meer kunnen vertellen over de foutmelding die je krijgt te zien?

Ik heb hetzelfde probleem. Er wordt wel een pdf aangemaakt maar die is vervolgens niet te openen. Ik krijg deze foutmelding te zien:

 

Hier hetzelfde probleem!

Het klopt dat er momenteel een storing is. De Mijn NS-accounts werken niet naar behoren. Wij zijn bezig met het oplossen van de storing echter heb ik nog geen indicatie over de oplostijd, 

Dank voor de toelichting; hopelijk wordt dit snel opgelost -- mijn werkgever accepteert geen screenshots (en trouwens ook geen CSV bestanden) voor de declaraties van NS reiskosten, dus heb die uitdraai van de pdf echt nodig.

Badge +3

Is opgelost zo te zien.

Reageer