Skip to main content
Antwoord

deleten kaartnummer bij producten

  • February 18, 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

In MIJN NS staan bij PRODUCTEN 2 kaartnummers terwijl ik maar 1 kaart heb (en dus 1 kaart nummer). Ik wil een kaartnummer (en achterliggende gegevens) deleten om verwarring bij bijv. klasse wissel te voorkomen. Hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemiddag Chris van Schijndel en welkom bij de NS Community.

Dit kan via de Startpagina van je Mijn NS account. Gekoppeld kaarten hebben elk hun eigen ‘blok’, waarbij wordt getoond welke reisproducten er op die kaart actief zijn en welke transacties er voor het laatst mee gedaan. Helemaal onderaan dat blokje heb je de optie om die kaart te verwijderen uit je Mijn NS account:

 

1 reactie

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2023

Goedemiddag Chris van Schijndel en welkom bij de NS Community.

Dit kan via de Startpagina van je Mijn NS account. Gekoppeld kaarten hebben elk hun eigen ‘blok’, waarbij wordt getoond welke reisproducten er op die kaart actief zijn en welke transacties er voor het laatst mee gedaan. Helemaal onderaan dat blokje heb je de optie om die kaart te verwijderen uit je Mijn NS account: