In MIJN NS staan bij PRODUCTEN 2 kaartnummers terwijl ik maar 1 kaart heb (en dus 1 kaart nummer). Ik wil een kaartnummer (en achterliggende gegevens) deleten om verwarring bij bijv. klasse wissel te voorkomen. Hoe doe ik dat?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag Chris van Schijndel en welkom bij de NS Community.
Dit kan via de Startpagina van je Mijn NS account. Gekoppeld kaarten hebben elk hun eigen ‘blok’, waarbij wordt getoond welke reisproducten er op die kaart actief zijn en welke transacties er voor het laatst mee gedaan. Helemaal onderaan dat blokje heb je de optie om die kaart te verwijderen uit je Mijn NS account:
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.