Ik heb mijn online E ticket op de verkeerde datum gezet, kan ik dit wijzigen?
Ga er maar van uit van niet. Maar u kunt een poging wagen bij de klantenservice.
Heb je het ticket via de app gekocht? Dan heb je bovenstaande scherm gezien.
Ik zie in het screenshot van MoDe nergens de reisdatum staan.
Oh, toch wel. Zonder opschrift "Reisdatum" en in lichtgrijze letters.
Ik heb een dag meereiskorting geboekt. De datum vergeten aan te passen. Deze datum is te bewijzen omdat ik die om bijna elf uur vanavond geboekt heb.
zou ik mogen meereizen?
Ik heb een dag meereiskorting geboekt. De datum vergeten aan te passen. Deze datum is te bewijzen omdat ik die om bijna elf uur vanavond geboekt heb.
zou ik mogen meereizen?
Je mag tot morgenochtend 4 uur gebruik maken van het meereisretour. Na 4 uur begint de nieuwe dienstregeling en is een kaartje met de datum 7 december niet meer geldig.
Je zou nog kunnen bellen naar de klantenservice, die is 24/7 bereikbaar.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.