Skip to main content
Antwoord

E-tickets in de NS App

  • May 7, 2024
  • 5 reacties
  • 287 Bekeken

krijg met geen mogelijkheid de gekochte e-tickets in de NS APP. Wel netjes de mail ontvangen, maar daarna stopt het

Beste antwoord door Seinhuis

Ga naar Play Store of Apple store.

Verwijder daar NS app, en daarna opnieuw installeren.

Ga naar je mail en probeer het nogmaals.

 

Indien het niet lukt, neem met chat of facebook messenger contact op met klantenservice.

5 reacties

  • May 7, 2024

.


Forum|alt.badge.img
  • Intercity
  • Antwoord
  • May 7, 2024

Ga naar Play Store of Apple store.

Verwijder daar NS app, en daarna opnieuw installeren.

Ga naar je mail en probeer het nogmaals.

 

Indien het niet lukt, neem met chat of facebook messenger contact op met klantenservice.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 7, 2024

De mail heb je ontvangen op hetzelfde apparaat als waarop de NS app staat?


  • Op het juiste spoor
  • May 21, 2024

Ik het een retour groeps ticket besteld voor 5 personen. 84,00 euro betaald. Alleen e-ticket enkele reis Hengelo -Hoofddorp ontvangen in mijn NS app

 

met vriendelijke groet

 

Karin de Vries


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 21, 2024

Ik het een retour groeps ticket besteld voor 5 personen. 84,00 euro betaald. Alleen e-ticket enkele reis Hengelo -Hoofddorp ontvangen in mijn NS app

 

met vriendelijke groet

 

Karin de Vries

Je kunt het beste via 1 van de andere kanalen contact opnemen met NS klantenservice, wij kunnen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.