De keuzedagen voor de 60+ NS reiziger zijn een aflopende zaak aan het worden vrees ik.
NS probeert zelf flex abonnementen aan de man te brengen,hiermee kan je geen keuzedagen bestellen.
De storing van het produkt keuzedagen in Mijn NS,duurt inmiddels al 2 maanden.
Urgentie van NS ..ICT.. deze storing aan te pakken is er niet naar mijn mening.
Deze maand was een reisdag ingepland,bij de NS automaat was de geldige keuzedag niet meer beschikbaar,dus neem je de volgende.Nog nooit gebeurt,al die jaren.
Vervolgens bel je NS klantenservice,door onbekwaamheid/desinteresse wordt je 2 maal doorverbonden.
De 3e medewerkster lostte het probleem op door een couponcode te verstrekken.Maar was nogal gepikeerd op haar collegas,die hadden doorgeschakelt.Deze werkdag had ze OV fiets dienst.
Zomaar wat dingetjes..de politiek had voorheen als bonus eis voor de NS top dat 98% op tijd moest rijden.Inmiddels staat de teller op 91%,las ik ergens.
Ik vrees voor een dalende trend in huidige dienstverlening,op een zaterdag avond,overvolle treinen met staande reizigers en een lachende conducteur.Je moet maar durven.