Skip to main content

Hi, 

altijd rond de 19e van de maand wordt er een automatische incasso uitgevoerd (ns flex deal). 
nu afgelopen 19 Aprill is er ook 275,- van mijn bank afgeschreven. Echter ontving ik vanochtend een mail (Betalingsherinnering NS factuur) waarin stond dat ik nog niet heb betaald. In mijn Ns staat ook dat ik netjes heb betaald. Maar in de e-mail staat aangegeven dat ik alsnog moet betalen en er anders een bedrag boven op komt. Ik dacht eerst misschien is het een spam mailtje maar het is een e-mail NS reizigers en dus niet fake.

hoe los ik dit op? 
 

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reageer