Skip to main content

Hi,

Ik wil mijn facturen inzien in het betaaloverzicht, maar als ik daar op klik staat er alleen dat er geen facturen zijn, terwijl ik wel meerdere malen afschrijvingen heb gehad met een bijbehorende mail dat er een factuur klaarstaat. Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt!

Facturen zijn te raadplegen als je via de website inlogt op MijnNS. Via de app kun je geen facturen bekijken.


Goedemiddag Lukaskleingoldewijk en welkom bij de NS Community!

Het klopt wat MoDe aangeeft, maar ik kan uit je bericht niet met zekerheid afleiden dat je ook in de app aan het kijken bent, of dat je toch in je Mijn NS account zit. Mocht je ook werkelijk in het Mijn NS account zitten via de website en je de facturen alsnog niet kunnen vinden, dan zou het kunnen dat je Mijn NS account niet goed is gekoppeld. Neem contact op met onze Klantenservice, mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie.

Deze zijn zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').


Reageer