Skip to main content

Ik heb een mail gekregen dat er een factuur voor mij klaar staat in mijn NS. Nr 450009930033. Bedrag 2,71.

als ik inlog en kijk bij betaal overzicht staat er geen facturen. De mail is van 5 april. Wanneer ga ik deze mail zien?

 

Het kan zijn dat u geen facturen ziet, omdat uw account en uw abonnement niet goed aan elkaar gekoppeld zijn. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit te laten onderzoeken.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Log je in via de website of de app? Via de app zijn geen facturen in te zien.


Ik hang nu al uren aan de lijn met klassieke muziek.

Op mijn factuur staat nu niet het vaste abonnementsgeld, maar alleen maar de extra gemaakte kosten. Hebben meer mensen dit?


Hoi NHD,

Ja, dit is vanwege een storing bij veel mensen gebeurd. De overige kosten zullen later alsnog gefactureerd worden.


Reageer