Ik zie mijn factuur van mijn daluren abo niet staan bij mijn Betaaloverzicht. Moet ik ergens anders kijken? Of kunnen ze die als nog toesturen?
Beste antwoord door Rory NS
Bekijk origineelIk zie mijn factuur van mijn daluren abo niet staan bij mijn Betaaloverzicht. Moet ik ergens anders kijken? Of kunnen ze die als nog toesturen?
Beste antwoord door Rory NS
Bekijk origineelHallo TessaSoellaart en welkom bij de NS Community!
Lastig dat je jouw gegevens niet kan inzien. Heb je jouw OV-chipkaart al toegevoegd aan je account? Wanneer je dat doet, krijg je toegang tot de informatie rondom je abonnement. Mocht dat niet werken, dan sta je misschien dubbel in het systeem en moet je Mijn NS-account gekoppeld worden aan de juiste gegevens. Om dat voor elkaar te krijgen, wil ik je adviseren om even contact op te nemen met de Klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.