beantwoord

factuur downloaden werkt niet

  • 15 August 2022
  • 12 reacties
  • 239 Bekeken

Factuur downloaden (oud en nieuw) werkt niet (chrome en firefox). 

Anderen ook deze ervaring vandaag 15 Aug 2022?

E

icon

Beste antwoord door Laura NS 15 August 2022, 12:08

Bekijk origineel

12 reacties

Het ligt niet aan jou of een van die browsers, ik heb namelijk last van dezelfde storing. Bij mij is (ook) geen enkele factuur te downloaden.

Ik zou het later vandaag nog eens proberen of anders morgen weer. T.z.t. zal het wel weer werken.

 

Reputatie 7
Badge +3

Same here. Voor de verandering weer 's een storing ...

Reputatie 7
Badge +1

Same here. Voor de verandering weer 's een storing ...

NS is wat IT betreft een zwaar gestoord bedrijf 😁

Storing is bekend en wordt aan gewerkt. Excuus voor het ongemak!

Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

Hier werkt het inderdaad weer.

Ik heb een factuur ontvangen van 16-08-2022.  Daar staat het verkeerde bedrag aangegeven, volgens de informatie die in Mijn NS staat is er een afwijking in het bedrag van 27,72 euro (het bedrag is verhoogd op de factuur).  Ik kan het bewijzen.  Een bericht hierover is door NS naar Facebook gestuurd, maar daar kwam geen antwoord op.  De afschrijvingsdatum is 19-08-2022.  Ik wil dat het juiste bedrag wordt afgeschreven.  Met wie kan ik contact opnemen om mijn account te corrigeren?  Mijn e-mailadres is vladyko@ukr.net.  Met vriendelijke groet, Olga

Wijziging: Met wie kan ik contact opnemen om mijn factuur te corrigeren?

Reputatie 7
Badge +3

U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via chat , Twitter of Facebook. 

ik kan al enige maanden mijn factuur niet downloaden. contact via chat en bellen geeft na eindeloos wachten geen enkel resultaat wie lost dit op?

mijn klantnummer is 14179531

Reputatie 7
Badge +3

ik kan al enige maanden mijn factuur niet downloaden. contact via chat en bellen geeft na eindeloos wachten geen enkel resultaat wie lost dit op?

Wij kunnen hier niets oplossen, wij zijn reizigers en kunnen niet bij klantgegevens.

Reageer