beantwoord

Factuur niet zichtbaar bij betaaloverzicht in 'Mijn NS'

  • 15 July 2022
  • 8 reacties
  • 985 Bekeken

Goedemiddag, 
 

Ik heb een mail gekregen van de NSmbt een factuur waarvan het bedrag automatisch zou worden afgeschreven van mijn rekening. Ik zou graag willen weten waar deze factuur voor is. Er zit geen bijlage bij de mail en de factuur is niet zichtbaar in het betaaloverzicht in 'Mijn NS'. Hoe kom ik bij de factuur? 

 

Met vriendelijke groet, 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 July 2022, 14:30

Bekijk origineel

8 reacties

Goedemiddag Goossens_12345 en welkom bij de NS Community.

De factuur wordt inderdaad niet zelf meegestuurd met de mail. Je zou de factuur moeten kunnen inzien in je Mijn NS account, onder het kopje ‘facturen’. Mocht je die daar niet kunnen vinden dan is er mogelijk iets niet goed gekoppeld met je Mijn NS account. Neem daarvoor contact op met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt de facturen alleen bekijken als je via de website inlogt in MijnNS. Via de app is dat niet mogelijk.

Waarom is je factuur bekijken nog steeds niet mogelijk in de ns app? Is voor de gebruiker toch veel handiger

Reputatie 7
Badge +3

Waarom is je factuur bekijken nog steeds niet mogelijk in de ns app? Is voor de gebruiker toch veel handiger

Omdat dat technisch niet mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +3

Natuurlijk is dat technisch wel mogelijk.

Het is gewoon (nog) niet in de app geprogrammeerd. Waarom niet? Geen idee. Andere prioriteiten, personeelstekort, zeg het maar.

Reputatie 7
Badge +3

Natuurlijk is dat technisch wel mogelijk.

Het is gewoon (nog) niet in de app geprogrammeerd. Waarom niet? Geen idee. Andere prioriteiten, personeelstekort, zeg het maar.

Er werd een keer gezegd dat daar geen ruimte voor was in de app om dat mogelijk te maken. Zo zijn er ook nog andere functies die alleen via de website kunnen.

Ik zie het probleem niet, dat je facturen niet in de app kunt zien. Op een telefoon kun je toch ook een website openen?

Goedenmiddag 

Ik ben Annet en ben nog nooit naar een community geweest...

maar goed ik kreeg een factuur daar zat mijn abonnement bij gerekend maar blijft een bedrag van 16 euro 86 onverklaarbaar?

Alles gaat via automatisch incasso ik kan het bedrag niet als zodanig terug vinden, na contact met de klantenservice zij verwezen me naar hier of chat maar daar is niet echt door te komen,

Op mijn afschriften is te zien dat abonnemends geld steeds betaald is 1X met het betalen flex op rekening.

De voorgaande 2 reizen had ik een e-ticket gedaan en met Ideal betaald dat ging naar NS Reizigers Buckaroo dat vind ik ook nergens terug dat het betaald is maar tijdens contact met klantenservice kwamen er andere bedragen en datums…

Snappen jullie het nog het komt erop neer dat die 16 euro 86 niet correct zijn hoe toon ik dat aan?

alvast bedankt mv g Annette

Reputatie 7
Badge +3

Goedenmiddag 

Ik ben Annet en ben nog nooit naar een community geweest...

maar goed ik kreeg een factuur daar zat mijn abonnement bij gerekend maar blijft een bedrag van 16 euro 86 onverklaarbaar?

Alles gaat via automatisch incasso ik kan het bedrag niet als zodanig terug vinden, na contact met de klantenservice zij verwezen me naar hier of chat maar daar is niet echt door te komen,

Op mijn afschriften is te zien dat abonnemends geld steeds betaald is 1X met het betalen flex op rekening.

De voorgaande 2 reizen had ik een e-ticket gedaan en met Ideal betaald dat ging naar NS Reizigers Buckaroo dat vind ik ook nergens terug dat het betaald is maar tijdens contact met klantenservice kwamen er andere bedragen en datums…

Snappen jullie het nog het komt erop neer dat die 16 euro 86 niet correct zijn hoe toon ik dat aan?

alvast bedankt mv g Annette

Dag Annette,

Of wij het snappen? Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Ik begrijp niet waarom je naar deze community bent gestuurd. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Heb je al eens naar jouw facturen gekeken? Deze kun je raadplegen door via de website in te loggen bij MijnNS.  Betalingen van E-tickets komen niet op een factuur of op een andere manier in MijnNS.

Een flexabonnement geldt alleen voor treinreizen. Reizen met bus,tram en metro komen voor het volle tarief op jouw factuur. Heb je toevallig met bus, tram of metro gereisd?

Reageer