beantwoord

Factuurbedrag hoger dan reiskosten

  • 28 April 2022
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Waarom is mijn factuurbedrag van deze maand 100 euro hoger dan wat er in mijn reisgeschiedenis staat?

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 April 2022, 13:20

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening worden gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen. Vermoedelijk wordt dan duidelijk waarom het bedrag zo hoog is.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor de hoge kosten zijn. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Badge +3

Het zou ook nog kunnen zijn dat @Kathelijne naar het tellertje in Mijn NS kijkt, en dat deze 100 euro teveel aangeeft. Dat is helaas geen uitzondering, maar je factuur zal gewoon kloppen.

Reageer