Skip to main content
Antwoord

Factuurbedrag hoger dan reiskosten

  • April 28, 2022
  • 2 reacties
  • 340 Bekeken

Waarom is mijn factuurbedrag van deze maand 100 euro hoger dan wat er in mijn reisgeschiedenis staat?

Beste antwoord door Tochjo

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening worden gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen. Vermoedelijk wordt dan duidelijk waarom het bedrag zo hoog is.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor de hoge kosten zijn. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • April 28, 2022

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening worden gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen. Vermoedelijk wordt dan duidelijk waarom het bedrag zo hoog is.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor de hoge kosten zijn. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • April 28, 2022

Het zou ook nog kunnen zijn dat @Kathelijne naar het tellertje in Mijn NS kijkt, en dat deze 100 euro teveel aangeeft. Dat is helaas geen uitzondering, maar je factuur zal gewoon kloppen.