Ik heb een flexkaart gekocht maar bij het laden is het misgegaan. De flexkaart kon niet meer geladen worden. Ik moest de trein halen, dus zonder korting gereisd. Opnieuw geprobeerd de flexkaart te laden...krijg ik een reking voor nog een flexkaart. Wat moet ik nu doen?
Bladzijde 1 / 1
Telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Begrijp ik goed dat je flex voor het eerst hebt aangeschaft op een bestaande persoonlijke kaart en niet gewacht hebt op de email dat je het abonnement kunt ophalen bij een automaat?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.