Skip to main content
beantwoord

Fout website NS wordt maar niet opgelost

• May 14, 2025
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Hallo,

Bijna 2 jaar geleden heb ik een fout gemeld aan de klantenservice van de NS over een (voor mij) zeer vervelende fout op de website. Compleet met uitleg en screenshots. Nu, bijna 2 jaar later, loop ik weer tegen hetzelfde probleem aan. Hopelijk dat het via deze weg serieuzer opgepakt zal worden…

Het probleem:

Ik heb al jaren een NS account. Eerst met e-mail adres X en later aangepast naar e-mail adres Y.

Nu probeer ik een bestelling te doen op de website. (In dit geval een Kids Vrij abonnement net als 2 jaar geleden, maar volgens mij doet dat er niet toe.) In het formulier worden mijn gegevens automatisch ingevuld. Echter wordt hier mijn oude e-mail adres (X dus) ingevuld, ondanks dat overduidelijk is te zien dat ik ben ingelogd met adres Y. Het is ook op geen enkele manier te wijzigen.

Ook achter de schermen gaat het mis, want de bestelling komt dus ook binnen op het oude adres X, wat het beheren ervan onmogelijk maakt.

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Meestal helpt het om uit te loggen en de browser opnieuw op te starten.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 14, 2025

Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij zijn reizigers net als jij en kunnen niet bij klantgegevens.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • May 15, 2025

Welkom bij de NS Community!

Meestal helpt het om uit te loggen en de browser opnieuw op te starten.