Hallo,
Bijna 2 jaar geleden heb ik een fout gemeld aan de klantenservice van de NS over een (voor mij) zeer vervelende fout op de website. Compleet met uitleg en screenshots. Nu, bijna 2 jaar later, loop ik weer tegen hetzelfde probleem aan. Hopelijk dat het via deze weg serieuzer opgepakt zal worden…
Het probleem:
Ik heb al jaren een NS account. Eerst met e-mail adres X en later aangepast naar e-mail adres Y.
Nu probeer ik een bestelling te doen op de website. (In dit geval een Kids Vrij abonnement net als 2 jaar geleden, maar volgens mij doet dat er niet toe.) In het formulier worden mijn gegevens automatisch ingevuld. Echter wordt hier mijn oude e-mail adres (X dus) ingevuld, ondanks dat overduidelijk is te zien dat ik ben ingelogd met adres Y. Het is ook op geen enkele manier te wijzigen.
Ook achter de schermen gaat het mis, want de bestelling komt dus ook binnen op het oude adres X, wat het beheren ervan onmogelijk maakt.
