beantwoord

foutmelding bij mijnns.nl

  • 16 October 2022
  • 5 reacties
  • 369 Bekeken

Zodra ik doorklik naar de startpagina van mijnns krijg ik een foutmelding:

Access Denied

You don't have permission to access "http://loginapi.ns.nl/oauth/authorize?" on this server.

Reference #18.b1f31502.1665914571.f71b630

Zowel in de appels op de website😞 wat moet ik hiermee en hoe los ik dit op??

Ik kan nu niets.

 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 16 October 2022, 13:05

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Diatomella,

Ik begrijp dat je deze melding krijgt op zowel de app als op de website? Is dit op hetzelfde apparaat? Ik zelf heb vooralsnog geen problemen met inloggen. Zou je dit eens kunnen proberen in een andere browser of op een ander apparaat?

Mocht je nu iets gedaan willen hebben dan kun je (afhankelijk van de vraag) altijd contact opnemen met de klantenservice.

Ik krijg het overal, firefox, Chrome, Safari, op mijn laptop, iPhone en iPad en al gedurende 2 weken. 
MijnNS app werkt ook niet goed, gegevens worden niet opgehaald.

Ah, wat irritant. In dat geval zou ik toch eens contact opnemen met de klantenservice om even na te gaan of er niet iets mis gaat met het account.

Mijn app werkt weer!

mijn man heeft trouwens hetzelfde probleem via de website, zodra je naar mijnns gaat komt de foutmelding. En hij komt ook niet in de app met inloggen (ww al opnieuw ingesteld)

Dat betekent dus bellen, wat eindeloos duurt 😏 en dat heb ik 2 weken geleden ook al gedaan….toen kon het ook niet opgelost worden. Moest ik het later nog maar eens proberen.

 

Reageer