Op mijn NS account staat mijn geboorte datum er niet mijn geboorte dat is 13-06-2012
Bladzijde 1 / 1
Bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen wij niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook, of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Op mijn NS account staat mijn geboorte datum er niet mijn geboorte dat is 13-06-2012
Een geboortedatum kun je niet zelf veranderen, dat kan alleen via de klantenservice.
Als de geboortedatum geheel ontbreekt kan je die zelf toevoegen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.