beantwoord

gecorrigeerd eindstation wijzigen en ontvangstbevestiging formulier treinuitval 4 juni

  • 14 June 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik heb op 4 juni niet verder kunnen reizen dan van Alkmaar naar Zaandam, ben terug gereisd naar Alkmaar Noord, daar vergeten uit te checken (heeft geen poortjes). Nu heeft de NS als eindstation Roermond ingevuld. Als dit niet zou kloppen kon ik contact opnemen met de klantenservice. Medewerker zegt echter daar niets aan te kunnen veranderen. Klopt dit?

Tweede vraag: ik heb het formulier ingevuld en verstuurd voor teruggave van kosten voor alternatief vervoer op 4 juni. Hier heb ik geen ontvangstbevestiging van ontvangen. De medewerker van de klantenservice raadt me aan het nog maar eens in te vullen, hij weet niet of er een ontvangstbevestiging verstuurd zou moeten zijn. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door MoDe 14 June 2023, 09:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het klopt dat een eenmaal ingestuurd formulier achteraf niet meer gewijzigd kan worden. Je kunt wel op het bericht wat je nav het formulier ontvangt reageren.

Er worden geen ontvangstbevestingingen gestuurd bij claims voor 4 juni heb ik begrepen.

Dankjewel MoDe! 

Reageer