ik merk af en toe dat ik mijn reishistorie geen info geeft, terwijl ik wel heb gereisd.
Ik heb dat nodig om mijn reizen te kunnen declareren.
Hoe kan dat en kan ik daar iets aan doen?
Antwoord
geen gegevens over reishistorie
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag frans hoffer en welkom bij de NS Community!
Helaas is er momenteel inderdaad een storing gaande waardoor je de reishistorie niet kunt inzien.
In toevoeging op het antwoord van mrfreeze, als je gebruik maakt van een reizen op saldo product, kun je ook een Mijn OV-Chip account aanmaken om daar je reistransacties voor declaratie weg te halen.
Als je een NS Flex abonnement hebt kun je ook via dat account de reistransacties inzien, maar dan wordt er geen ritprijs bij vermeld, dus dan heeft het minder nut.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.