beantwoord

geen gegevens over reishistorie


ik merk af en toe dat ik mijn reishistorie geen info geeft, terwijl ik wel heb gereisd.
Ik heb dat nodig om mijn reizen te kunnen declareren.
Hoe kan dat en kan ik daar iets aan doen?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 May 2022, 14:25

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi frans hoffer,

Er zijn helaas regelmatig storingen bij NS, waardoor de reishistorie niet beschikbaar is. Op dit moment speelt dat ook. Je kunt daar zelf niks aan doen, behalve het later nog eens proberen.

Goedemiddag frans hoffer en welkom bij de NS Community!

Helaas is er momenteel inderdaad een storing gaande waardoor je de reishistorie niet kunt inzien.

In toevoeging op het antwoord van mrfreeze, als je gebruik maakt van een reizen op saldo product, kun je ook een Mijn OV-Chip account aanmaken om daar je reistransacties voor declaratie weg te halen.

Als je een NS Flex abonnement hebt kun je ook via dat account de reistransacties inzien, maar dan wordt er geen ritprijs bij vermeld, dus dan heeft het minder nut.

Goedemiddag,

Ik kan mijn reishistorie nu ook niet inzien, kan het zijn dat er nu ook een storing is?

 

Reputatie 7
Badge +1

Goedemiddag,

Ik kan mijn reishistorie nu ook niet inzien, kan het zijn dat er nu ook een storing is?

 

Er zijn doorlopend storingen mbt de reishistorie dus ja dat is heel goed mogelijk.

Vaste prik bij de NS. Gaat 1 dag goed en dan is het weer tig dagen knudde. 

Ook nu al enkele dagen storing voor reishistorie zonder énig bericht daarover. Ik moet mijn reisdeclaratie voor januari indienen.

We werken eraan! Excuus voor het ongemak!

Maanden verder, waarom kan ik nog steeds niet mijn reishistorie zien? Wanneer wordt het opgelost? 

Reputatie 6
Badge +2

Je zou op dit moment wel de reizen moeten kunnen inzien. Er is alleen een kleine storing gaande waarbij er een verkeerde vervoerder bij de reizen staat. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice om jouw Mijn NS-account na te laten kijken. 

Ik probeer mijn reishistorie op te vragen over het jaar 2021 maar dat lukt niet. Wat gaat er mis?

Je kan via Mijn NS tot 18 maanden terugkijken in je reisgeschiedenis.

Badge +3

Om privacyredenen worden reistransacties maximaal 18 maanden bewaard. Er is geen mogelijkheid om nu nog transacties van vóór oktober 2021 in te kunnen zien.

Vriendelijke tip: bewaar nu vast de transacties uit 2022 om volgend jaar eenzelfde probleem te voorkomen.

Reageer