Skip to main content
Antwoord

geen informatie

  • January 31, 2022
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Mijn in en uitcheckinfo, transactie,kostenoverzicht,klassewissel,en samenreiskorting werkt niet meer. Geeft steeds aan: opnieuw proberen. Wat kan dat zijn en hoe te verhelpen?

Beste antwoord door Laura NS

We hebben momenteel een storing, Henk T. Sorry! Wel al fijn dat je kan inloggen, dat werkte vanmorgen nog niet. Advies om later te proberen geldt.

5 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2022

We hebben momenteel een storing, Henk T. Sorry! Wel al fijn dat je kan inloggen, dat werkte vanmorgen nog niet. Advies om later te proberen geldt.


  • Op het juiste spoor
  • February 16, 2022

ook ik kan nog steeds niet bij mn gegevens in mijn ns.

zie mn reisgeschiedenis niet,samenreiskorting,maar ook mijn gereisde saldo..best belangrijk.op de laptop doet ie het ook niet.

.

 

 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • February 16, 2022

Dan kan het zijn dat er iets niet goed gekoppeld is @bee61. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je mag mij vanavond evt ook wel een privébericht sturen.


  • Op het juiste spoor
  • February 16, 2022

heb al contact gehad via de chat..storing tussen ns en ov...nooit problemen met de koppeling gehad...maar duurt wel erg lang.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 16, 2022

heb al contact gehad via de chat..storing tussen ns en ov...nooit problemen met de koppeling gehad...maar duurt wel erg lang.

Zojuist geprobeerd en bij mij werkt het gewoon (app en website). Ik zou dus het aanbod om een privébericht te sturen naar @Laura NS aangrijpen om e.e.a. te controleren.