beantwoord

geen informatie

  • 31 January 2022
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Mijn in en uitcheckinfo, transactie,kostenoverzicht,klassewissel,en samenreiskorting werkt niet meer. Geeft steeds aan: opnieuw proberen. Wat kan dat zijn en hoe te verhelpen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 31 January 2022, 14:29

Bekijk origineel

5 reacties

We hebben momenteel een storing, Henk T. Sorry! Wel al fijn dat je kan inloggen, dat werkte vanmorgen nog niet. Advies om later te proberen geldt.

ook ik kan nog steeds niet bij mn gegevens in mijn ns.

zie mn reisgeschiedenis niet,samenreiskorting,maar ook mijn gereisde saldo..best belangrijk.op de laptop doet ie het ook niet.

.

 

 

Dan kan het zijn dat er iets niet goed gekoppeld is @bee61. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je mag mij vanavond evt ook wel een privébericht sturen.

heb al contact gehad via de chat..storing tussen ns en ov...nooit problemen met de koppeling gehad...maar duurt wel erg lang.

Badge +3

heb al contact gehad via de chat..storing tussen ns en ov...nooit problemen met de koppeling gehad...maar duurt wel erg lang.

Zojuist geprobeerd en bij mij werkt het gewoon (app en website). Ik zou dus het aanbod om een privébericht te sturen naar @Laura NS aangrijpen om e.e.a. te controleren.

Reageer