Mijn in en uitcheckinfo, transactie,kostenoverzicht,klassewissel,en samenreiskorting werkt niet meer. Geeft steeds aan: opnieuw proberen. Wat kan dat zijn en hoe te verhelpen?
We hebben momenteel een storing, Henk T. Sorry! Wel al fijn dat je kan inloggen, dat werkte vanmorgen nog niet. Advies om later te proberen geldt.
ook ik kan nog steeds niet bij mn gegevens in mijn ns.
zie mn reisgeschiedenis niet,samenreiskorting,maar ook mijn gereisde saldo..best belangrijk.op de laptop doet ie het ook niet.
.
Dan kan het zijn dat er iets niet goed gekoppeld is
heb al contact gehad via de chat..storing tussen ns en ov...nooit problemen met de koppeling gehad...maar duurt wel erg lang.
heb al contact gehad via de chat..storing tussen ns en ov...nooit problemen met de koppeling gehad...maar duurt wel erg lang.
Zojuist geprobeerd en bij mij werkt het gewoon (app en website). Ik zou dus het aanbod om een privébericht te sturen naar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.