Ik heb geen reishistorie, heb wel gereist, wanneer kan ik de historie weer inzien? Moet declaratie overzicht maken.
Welkom op onze NS Community Stijn03. Ik kreeg vanmorgen de volgende melding:
"Vanaf ongeveer 6 november is de reishistorie voor de klant en voor ons de detailinformatie factuur pagina niet zichtbaar. Dit komt omdat er aan de kant van TLS een achterstand is m.b.t. het verwerken van gemaakte reizen.”
Van welke dagen wil je de reizen inzien?
Hoi, van 6 november tot 10 november ajb.
Daar wordt aan gewerkt! Excuus voor het ongemak.
Ik kan ook niet zien de historie van 07 november. wel van de 06 november. Geen declaratie kunnen indienen. En dan het antwoord: “Daar wordt aan gewerkt!”. Hoe lang nog? Een datum in de vizier. Ik moest mijn Flex abo opzeggen en terug naar saldo. OV chipkaart geef wel alles goed na een dag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.