Skip to main content
Antwoord

geen reishistorie zichtbaar

  • September 22, 2021
  • 6 reacties
  • 2456 Bekeken

op mijn kaartnummer zie ik geen reishistorie.

hoe kan dat ?

Beste antwoord door Thom

Als u naar Mijn NS gaat en kiest voor Mijn reizen → Reishistorie, dan wordt het zichtbaar. Bedenk wel dat uw reizen met Flex niet ogenblikkelijk worden verwerkt. Doorgaans is het de volgende dag wel te zien en het kan een enkele keer ook nog langer duren.

 

Zie er op toe dat u de juiste kaart en de juiste periode heeft geselecteerd.

6 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • September 22, 2021

Als u naar Mijn NS gaat en kiest voor Mijn reizen → Reishistorie, dan wordt het zichtbaar. Bedenk wel dat uw reizen met Flex niet ogenblikkelijk worden verwerkt. Doorgaans is het de volgende dag wel te zien en het kan een enkele keer ook nog langer duren.

 

Zie er op toe dat u de juiste kaart en de juiste periode heeft geselecteerd.


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • September 22, 2021

Mocht er geen NS Flex abonnement in je bezit zijn, dan worden reizen gemaakt met overige vervoerders (non-NS) überhaupt niet getoond. Dan kan je terecht op de website van ov-chipkaart om daar vervolgens een account aan te maken en je reishistorie in te zien.


  • Op het juiste spoor
  • October 28, 2021

Ik heb een NS Flex-abonnement maar de reishistorie in MijnNS wordt niet getoond. Ik zie ook geen mogelijkheid om deze aan te zetten. 


Denice NS
  • Oud Moderator
  • October 28, 2021

Hoi DS12. Welkom bij de Community!

Vervelend dat je je reishistorie niet in kan zien. Ik zou je willen adviseren om even contact op te nemen via onze Klantenservice zodat één van mijn collega's even met je mee kan kijken.


  • Op het juiste spoor
  • January 30, 2022

Mijn reishistorie is na ruim 8 dagen nog niet bijgewerkt. Wat is daaraan te doen?


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • January 30, 2022

Zie de posting boven je.