beantwoord

geen reistransacties zichtbaar?

  • 20 August 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Ik kan al geruime tijd in Mijn NS mijn reisgeschiedenis niet inzien. Ik krijg de melding:

 

Er zijn geen reistransacties bekend voor de opgegeven periode en OV-chipkaart.

 

Ik heb de afgelopen weken en maanden wel degelijk via NS gereisd. Hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door Daniel 20 August 2023, 21:14

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen dus niet kijken waar het misgaat.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +2

Even op CTRL-F5 drukken wil ook wel eens helpen. De reishistorie op Mijn NS synchroniseert al tijden maar half als je 'm opent.

Ik krijg ook geregeld de melding dat ik in een periode niet gereisd zou hebben, maar als ik dan met CTRL-F5 een harde refresh doe staan de reizen er opeens wel.
Soms toont ‘ie wel reizen, maar zijn die van even geleden.

Is echt iets wat bij NS blijft hangen in de cache en niet in de browser, want soms zie ik wel reizen die recenter zijn dan de laatste keer in Mijn NS inloggen maar niet de meest recente reizen zijn.

Reageer