Skip to main content
Antwoord

Geld afgeschreven

  • June 19, 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

L.s., vandaag is €118,47 afgeschreven van mijn rekening terwijl in Mijn NS omgeving geen factuur staat. Waar kan ik nagaan waarvoor is afgeschreven?

Beste antwoord door MoDe

Heb je in MijnNS naar facturen gekeken via de app of via de website? Facturen zijn alleen te raadplegen bij inlog via de website.

Zie verder reactie @mrfreeze voor contactmogelijkheden klantenservice.

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 19, 2023

Hoi Paulien010,

Neem daarvoor rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 19, 2023

Heb je in MijnNS naar facturen gekeken via de app of via de website? Facturen zijn alleen te raadplegen bij inlog via de website.

Zie verder reactie @mrfreeze voor contactmogelijkheden klantenservice.