beantwoord

geld niet ontvangen

  • 17 January 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

 

ik heb in december mijn NS flex abbonement stop gezet, ik zou van jullie nog 135 terug ontvangen en ik heb tot heden niks ontvangen, ik heb gisteren gebeld naar NS en die gaven aan dat ik via hier moest chatten me verhaal uitleggen en vanaf 8december tot nu me bankafschriften moet laten zien en dat ik het daarna zou ontvangen 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 17 January 2023, 10:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Arezo96 en welkom bij de NS Community!

Via deze weg kan ik je daar helaas niet mee helpen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via de chat, Twitter of Facebook. Daarbij kun je ook direct jouw foto's sturen.

Reputatie 7
Badge +1

Beste meneer/mevrouw,

 

ik heb in december mijn NS flex abbonement stop gezet, ik zou van jullie nog 135 terug ontvangen en ik heb tot heden niks ontvangen, ik heb gisteren gebeld naar NS en die gaven aan dat ik via hier moest chatten me verhaal uitleggen en vanaf 8december tot nu me bankafschriften moet laten zien en dat ik het daarna zou ontvangen 

 

Wel een heel vreemd verhaal dat je je bankafschriften moet tonen vanaf 8 december. NS heeft hier totaal niets mee te maken. Ik weet natuurlijk niet wie je aan de telefoon hebt gehad, maar hier mag een medewerker niet naar vragen.

Reageer