Skip to main content

Ik heb op maandag 23 januari 2023 vergeten uit te checken. Ik reis met Blauwnet en NS. Ik kan bij de NS geen geld terugvragen maar ook niet via uitcheckgemist.nl.

Ook zie ik dat ik op 18 september 2022 ook niet uitgecheckt heb. Bij deze melding lees ik de opmerking dat ik alleen geld kan terugvragen via uitcheckgemist en ja….. daar lukt het ook niet.

 

Wie helpt mij?

 

Hi robelrobel en welkom bij de NS Community!

Voor een reis met NS zou het mogelijk moeten zijn om de reis te corrigeren via jouw Mijn NS-account. Wanneer dit niet lukt, kun je contact opnemen met onze klantenservice om te reis te laten corrigeren. Vaak kunnen ze dan ook vertellen wat de reden is dat het zelf terugvragen niet lukte.

Voor de reizen met andere durf ik helaas niet te zeggen wat er mis gaat. Wanneer het via uitcheckgemist niet lukt, adviseer ik je om contact op te nemen met de desbetreffende vervoerder.


Reageer