Door een storing van MijnNS kon ik mijn gekochte kaartje niet terugzien in de app. Er is wel geld afgeschreven. Nu heb ik een duurder kaartje bij de automaat moeten kopen om wel een geldig kaartje te hebben en om op tijd in de trein te kunnen. De bevestigingsmail is te laat binnengekomen. Waar kan ik het geld voor het nieuw gekochte kaartje terugvragen?
Geld terugvragen door storing MijnNS
Beste antwoord door Thom
U kunt het beste even overleggen met Klantenservice. De vraag is dan altijd of het kaartje er wel daadwerkelijk was en is geopend. U stelt dat de bevestigingsmail te laat is binnengekomen, maar het is niet zo dat u er recht op heeft dat die er meteen is. Dat is ook geen storing. Het kan tot een uur duren.
Verder is dit natuurlijk een bekende truc om aan twee kaartjes te kunnen komen voor de prijs van een, waarmee u de schijn tegen heeft, maar wie weet komt men u tegemoet uit coulance. NS is niet helemaal gek. Als de e-ticket is gedownload, dan wel geopend, is er wel een probleem, want dan had u er mee kunnen reizen zonder dat dat geregistreerd is. Klantenservice kan overal bij en dit dus ook even uitzoeken.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.