Ik heb de 15 euro betaald op 09AUG2023, zodat mijn portemonnee naar mij kan worden verzonden. Het is meer dan een maand geleden en ik heb mijn portemonnee of enige update niet ontvangen. Ik heb NS minstens 3 keer gebeld. Hoe kan ik een reactie of status krijgen van NS? Kenmerk: 8001929530
Dag
Helaas kunnen we jou via deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet verder helpen. Als bellen niet werkt, dan zijn chat, DM via X (Twitter) of PB via Facebook misschien een betere optie.
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met NS via Facebook Messenger. Al ruim een week geen reactie van NS. Wat moet ik doen om dit opgelost te krijgen?
Het is wel aardig druk bij ons op Facebook, maar je behoort binnen 3 uur een antwoord te krijgen als je nu een bericht zal sturen. Ik wil je het advies geven om nogmaals een bericht sturen want ik ben bang dat er iets verkeerd is gegaan met je bericht, Eduan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.