Ik heb de 15 euro betaald op 09AUG2023, zodat mijn portemonnee naar mij kan worden verzonden. Het is meer dan een maand geleden en ik heb mijn portemonnee of enige update niet ontvangen. Ik heb NS minstens 3 keer gebeld. Hoe kan ik een reactie of status krijgen van NS? Kenmerk: 8001929530
Antwoord
Gevonden voorwerp
Beste antwoord door MoDe
Dag
Helaas kunnen we jou via deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet verder helpen. Als bellen niet werkt, dan zijn chat, DM via X (Twitter) of PB via Facebook misschien een betere optie.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.