Op donderdag 28 september 2023 zijn mijn echtgenote en ik -beiden sinds 9 september trots eigenaar van een Flex Dal Voordeel OV kaart- vanuit Nijmegen via Den Bosch naar Maastricht gereisd. En dezelfde ook weer terug, natuurlijk in de daluren.
Maar helaas kan ik onze reis nergens terugvinden bij Mijn NS of op de app. Niet onder ‘reisgeschiedenis', niet onder ‘overzicht', niet onder ‘betalen/facturen'.
We hebben onze OV-pas toch keurig aangeboden bij de scanpalen en zo. Van onze rekening(en) is in die periode ook niets afgeschreven.
Hebben we ergens of op enig moment iets fout gedaan?
Heb ik iets fout gedaan?
Beste antwoord door Momo
Als u ook een account heeft bij OV-chipkaart.nl kunt u kijken of de in en uitchecks daar wel staan. Daar zouden ze namelijk wel al gelijk moeten staan. Maak desnoods daar een account.
Zoals al door anderen aangegeven kan het bij NS Flex soms weken duren voor een reis zichtbaar is in de reishistorie. Zelfs had ik eens met Weekend Vrij + dalkorting dat een reis met vrij reizen in het weekend na 3 dagen in de reishistorie stond en een reis met 40% dalkorting pas na 3 weken (ging om een heenreis op vrijdagmiddag en een terugreis net na middernacht nacht van vrijdag op zaterdag).
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.