beantwoord

Hoe kan ik mijn oude OV chipkaart verwijderen bij producten?

  • 12 November 2023
  • 12 reacties
  • 249 Bekeken

Mijn oude OV-kaart staat nog in het overzicht met producten. Hoe kan ik deze verwijderen?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 12 November 2023, 15:44

Bekijk origineel

12 reacties

Onderaan het venster voor elke OV-chipkaart staat een knopje ‘Verwijder deze kaart uit Mijn NS’.

Onderaan het venster voor elke OV-chipkaart staat een knopje ‘Verwijder deze kaart uit Mijn NS’.

Ook ik heb nog een oude kaart in het productoverzicht staan. Er staat geen knopje ‘Verwijder deze kaart uit Mijn NS’ bij. Wel staat er onder ‘Meer over je abonnement’: ‘Ander abonnement kiezen’, en ‘Mijn abonnement opzeggen’. Moet je hem dan opzeggen?

Dat is vreemd. Het knopje moet er gewoon bij staan. Zou je eens een andere webbrowser of apparaat willen proberen?

Reputatie 7
Badge +3

Het knopje “Verwijder deze kaart uit MijnNS” staat niet op de pagina “Mijn producten” maar op de Startpagina.

Bij “Mijn producten” staat ‘Meer over je abonnement’: ‘Ander abonnement kiezen’, en ‘Mijn abonnement opzeggen’. 

Dat is vreemd. Het knopje moet er gewoon bij staan. Zou je eens een andere webbrowser of apparaat willen proberen?

Zowel op mijn Apple-computer met Safari, als op mijn iPhone met Safari zie ik de knop niet. Ik heb geen andere mogelijkheid. Is het dan de bedoeling om te klikken op ‘Mijn abonnement opzeggen’?

Het knopje “Verwijder deze kaart uit MijnNS” staat niet op de pagina “Mijn producten” maar op de Startpagina.

Aha, daar zie ik de knop wel inderdaad! Bedankt.

(Zijn jullie deze vragen nou vrijwillig aan het beantwoorden?)

Reputatie 7
Badge +3

(Zijn jullie deze vragen nou vrijwillig aan het beantwoorden?)

Nee, dit is onze straf voor zwartrijden. Zo kregen we geen boete van € 50 😁

(Ja, iedereen zonder NS in naam/logo is hier vrijwillig)

(Zijn jullie deze vragen nou vrijwillig aan het beantwoorden?)

Nee, dit is onze straf voor zwartrijden. Zo kregen we geen boete van € 50 😁

(Ja, iedereen zonder NS in naam/logo is hier vrijwillig)

Dat vind ik dan heel vriendelijk van jullie!

Wel een schande dat NS zelf geen klantenservice biedt op dit gebied..

Reputatie 7
Badge +3

Dat vind ik dan heel vriendelijk van jullie!

Wel een schande dat NS zelf geen klantenservice biedt op dit gebied..

Wij zijn ook heel vriendelijk 😇 Althans, de meesten dan 😉

Overigens heeft NS uiteraard wel een klanteNService, maar voor algemene vragen ben je hier vaak sneller (en beter) geholpen.

Reputatie 7
Badge +3

En modarator Erryt is ook van de klantenservice, hij gaf hier al antwoord maar had misschien even gemist dat je op de verkeerde plek keek. 

Reputatie 7
Badge +3

Iemand enig idee hoe ik een oude kaart kan bij Mijn OV-chipkaart? Ik zie daar nog steeds een reeds jaren verlopen kaart staan. Bij MijnNS is die kaart niet meer te zien.

Bij het kijken naar gegevens krijg ik deze foutmelding:

Edit: ik heb het eindelijk gevonden op de pagina https://www.ov-chipkaart.nl/nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-chipkaarten

Reputatie 7
Badge +3

Bij tabje Mijn OV-chipkaarten.

 

Edit: oh je had het intussen al gevonden. 

Reageer