beantwoord

Hoe verander je jouw email adres als bij "gegevens wijzigen" wordt dat dat email adres al bekend is.

  • 22 July 2023
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Volgens de NS kan je heel eenvoudig alles wijzigen in jouw account na inloggen. Maar helaas dat is niet waar.

Ik had vroeger twee of zelfs meer email adressen maar ik wil nu over op mijn huidige enige e-mailadres.

De NS geeft aan dat dit te wijzigen adres al bekend is. Hoe kom ik daarin? Begrijpt de NS niet dat er een en dezelfde persoon eigenaar is van deze email adressen?

Ik kan ook niet inloggen via dat email adres en dan een nieuw wachtwoord aanvragen want bij de opening van de pagina vul uw gegevens in springt hij onmiddellijk naar mijn account dat gekoppeld is aan het verouderde email adres. 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 22 July 2023, 11:41

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen AIV, welkom bij de NS Community!

Je kan het e-mailadres niet wijzigen als het e-mailadres al bij ons bekend is. Dit kan voor problemen zorgen in de toekomst. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice via telefoon, chat, Twitter of Facebook om te kijken naar de mogelijkheden of zelf het verwijderen (ontdubbelen) van jouw accounts.

Reageer