Ik ben een uitwisselingsstudent. Omdat ik deze maand de trein niet gebruik, heb ik alleen deze maand gedegradeerd van Dal Voordeel naar Basis. Uiteraard was de 12e de betalingsdatum van de volgende maand (verlengingsdatum), en ik heb mijn abonnement op 11 december gewijzigd en zelfs een bevestigingsmail ontvangen. Als ik nu echter op mijn NS-homepage kijk, zie ik dat het bestaande abonnementsgeld (5,6 euro) in rekening wordt gebracht op het bedrag dat in januari moet worden betaald. Ik heb nog nooit een trein gebruikt, dus waarom gebeurde dit in vredesnaam?
Antwoord
Ik heb mijn abonnement gewijzigd, maar dit werd niet doorgevoerd.
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi sssss1,
Helaas is die kostenteller op de homepage van Mijn NS al jaren onbetrouwbaar, in het bijzonder na een recente wijziging van het abonnement. Negeer die informatie dus, op je factuur zal het naar alle waarschijnlijkheid goed staan.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

