beantwoord

Ik kan mijn facturen niet zien in Mijn NS

  • 10 December 2021
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Ik kan bij het openen van mijn NS app nergens klikken om mijn facturen in te zien. Graag wil ik dit controleren. 

 

*afbeeldingen verwijderd door moderator ivm privégegevens

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 10 December 2021, 13:18

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Facturen zijn alleen zichtbaar in de Mijn NS-omgeving op de website, niet via de app.

Ik ben ook niet bij mogelijkheden om na inloggen op deze website mijn facturen in te zien.

Badge +3

In dat geval gaat er misschien iets mis bij de koppeling tussen uw account en uw abonnement.

U kunt nu het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer