Skip to main content
Antwoord

Ik kan mijn facturen niet zien in Mijn NS

  • December 10, 2021
  • 5 reacties
  • 451 Bekeken

Ik kan bij het openen van mijn NS app nergens klikken om mijn facturen in te zien. Graag wil ik dit controleren. 

 

*afbeeldingen verwijderd door moderator ivm privégegevens

 

Beste antwoord door Tochjo

Facturen zijn alleen zichtbaar in de Mijn NS-omgeving op de website, niet via de app.

5 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • December 10, 2021

Facturen zijn alleen zichtbaar in de Mijn NS-omgeving op de website, niet via de app.


  • Op het juiste spoor
  • January 18, 2022

Ik ben ook niet bij mogelijkheden om na inloggen op deze website mijn facturen in te zien.


Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • January 18, 2022

In dat geval gaat er misschien iets mis bij de koppeling tussen uw account en uw abonnement.

U kunt nu het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


  • Op het juiste spoor
  • October 2, 2023

We zijn een jaar verder. Kan NS aangeven wanneer facturen wel in de app kunnen? Lijkt me handig voor iedereen dat de app en de website voor MijnNS identiek zijn.

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • October 2, 2023

We zijn een jaar verder. Kan NS aangeven wanneer facturen wel in de app kunnen? Lijkt me handig voor iedereen dat de app en de website voor MijnNS identiek zijn.

 

In de app kunnen minder gegevens opgeslagen worden dan op de website.