Ik kan bij het openen van mijn NS app nergens klikken om mijn facturen in te zien. Graag wil ik dit controleren.
*afbeeldingen verwijderd door moderator ivm privégegevens
Ik kan bij het openen van mijn NS app nergens klikken om mijn facturen in te zien. Graag wil ik dit controleren.
*afbeeldingen verwijderd door moderator ivm privégegevens
Facturen zijn alleen zichtbaar in de Mijn NS-omgeving op de website, niet via de app.
Ik ben ook niet bij mogelijkheden om na inloggen op deze website mijn facturen in te zien.
In dat geval gaat er misschien iets mis bij de koppeling tussen uw account en uw abonnement.
U kunt nu het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
We zijn een jaar verder. Kan NS aangeven wanneer facturen wel in de app kunnen? Lijkt me handig voor iedereen dat de app en de website voor MijnNS identiek zijn.
We zijn een jaar verder. Kan NS aangeven wanneer facturen wel in de app kunnen? Lijkt me handig voor iedereen dat de app en de website voor MijnNS identiek zijn.
In de app kunnen minder gegevens opgeslagen worden dan op de website.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.