Skip to main content

Hallo ik krijg een mail dat ik een factuur heb met factuurnummer 410007801230 maar op mijn NS heb ik

geen hoofdje mijn facturen en kan deze dus niet inzien

mvg

Regine C. Siedenburg 

Goedemorgen Regine en welkom bij de NS Community!

Facturen zouden te vinden moeten zijn onder het kopje ‘Betaaloverzicht’:

Als jij daar geen facturen kunt vinden, dan is je Mijn NS account waarschijnlijk niet juist gekoppeld aan de klantregistratie waar je abonnement actief is. Neem contact op met onze Klantenservice, mijn collega’s kunnen dan mee kijken naar de situatie. Deze zijn telefonisch bereikbaar, via Social Media of via chat. Op deze pagina vind je de betreffende contactdetails.


Facturen zijn alleen te zien in MijnNS wanneer je ingelogd bent via de website. In de app kun je ze niet raadplegen.


Op een telefoon (of ander klein scherm) ziet her er iets anders uit, dan moet je op (het pijltje naast) Startpagina klikken. Via het menu rechtsboven kom je er inderdaad niet.

 


Reageer