beantwoord

Ik kan niets zien met mijn account

  • 30 June 2022
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Heb al weken dat ik niks kan zien bij mijn account. Kan niet bekijken dat ik heb gereist (transacties), in en uitcheck niet bekijken en ook de facturen zie ik niet staan. Zie dat die vaker gebeurt me deze topics, maar wat kunnen we hier aan doen?

 

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 30 June 2022, 10:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Welkom op dit forum. Vraag gebruik je de mobiele App of kijk je via een computer op Mijn NS.

De mobiele App is al lange tijd behoorlijk van slag, advies is dus om in te loggen via een computer/tablet op Mijn NS. Daar zou je de transacties moeten kunnen zien. 

 

Als het daar ook nog niet lukt is de enige weg de overbelaste klantenservice van NS te benaderen. 

Eerst de app, maar met de computer het zelfde liedje. Ik zal ze wel bellen, want dit schiet niet op! Dankjewel.

Reageer