beantwoord

Incheck overzicht NS fietsenstalling

  • 7 November 2022
  • 8 reacties
  • 857 Bekeken

Mijn fiets is gestolen uit een NS fietsenstalling met pasje. Volgens de klantenservice moet ik een overzicht meesturen van wanneer ik bij de fietsenstalling ben ingecheckt. Echter dit zie ik niet in mijn overzicht van mijn kaart staan (ik heb een jaarabonnement voor de fiets). Waar kan ik dit vinden? En als deze informatie niet te vinden is, dan neem ik aan dat aantonen dat ik kort daarop ben ingecheckt in de trein afdoende is? 

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 November 2022, 13:16

Bekijk origineel

8 reacties

Hi Annemieke_77, welkom op onze NS Community. Wat ontzettend naar dat je fiets is gestolen! Je zou dit in je reishistorie moeten kunnen zien. Als je daar niks ziet, check dan even op de hoofdpagina of je het inzien van reisgegevens wel hebt ingeschakeld en de juiste OV-chipkaart hebt toegevoegd. Als je dan nog niks ziet, neem dan even contact op met onze klantenservice om je account correct te laten koppelen. Deze informatie moet dan weer in te zien zijn met terugwerkende kracht.

Ik heb de klantenservice gebeld, maar die konden het mij ook niet uitleggen. Het gaat om mijn eigen fiets, niet om een OV fiets, en ik heb een doorlopende jaarkaart. Echter op mijn ns zie ik alleen trein reizen en geen fietsenstalling activiteiten.

 

Overigens hebben de zeer behulpzame en vriendelijke NS klantenservice mensen mij meermalen proberen door te verbinden met de mensen van NS fiets om te kijken of zij kunnen helpen, maar die verbreken de verbinding nadat ik een tijdje in de wacht gestaan heb. Ik hoop dus dat u mij kunt helpen want ik heb geen tijd om dit net zo lang te proberen tot NS fiets wel opneemt.

Check je je privéberichten, Annemieke_77? Dan kijk ik daar met je mee!

Halo @Aurora NS, Ik heb dezelfde probleem als @Annemieke_77. Hebben jullie een oplossing gevonden? Kunnen jullie me helpen?

Reputatie 6

Hey Alexander01x. Welkom bij de NS Community. 

Ik wil je wijzen op de eerdere comment van Laura. Als dit niet zichtbaar is voor je kan je contact opnemen met de klantenservice om dit goed te laten zetten.

Badge +3

Volgens mij worden transacties met een stallingsabonnement lang niet altijd geregistreerd, met name bij bemenste stallingen waar je een sticker op je fiets hebt zitten.

zou graag mijn historie van het gebruik van de bewaakte fietsen stalling van NS inzien, maar krijg dit niet voor elkaar. hang nu al 22min in de wacht bij de NS klanten service met verschrikkelijke muziek. maar hou nog even vol. intussen een mijn NS aangemaakt hier gaan ze misschien nog wel om vragen pfff.

we hebben wel erg veel lol met de slecht wachtkamer muziek van NS 😅😂🤣

Zit nu 30min in de wacht, kom maar op met de oplossing voor het downloaden van mijn gebruikers historie van de bewaakte fietsenstalling. Maak vooral gebruik van de bewaakte fietsenstalling met een groot vak voor elektrische fietsen welke je nergens aan vast kunt zetten zodat het een snoepwinkel wordt voor personen welke er een willen lenen. 

zit nu 35min in de wacht, met gelukkig nog steeds in de loepping van de verschrikkelijke muziek en de passage van de muziek (zo noem je dit volgens mij in klasiekemuziek) blijft het zelfde.

Ik hoop na dit lange wachten toch echt zat ze met een oplossing komt 😎 

 En dan bij 45min de wacht gooien ze je er uit.

 

nog bedankt voor deze geweldige service

met vriendelijke groet,

Gerard

 

 

Ik heb exact hetzelfde weer. Weet je hoe ze het bij jou hebben opgelost ?

Reageer