beantwoord

inchecken niet zichtbaar in app

  • 8 February 2023
  • 2 reacties
  • 387 Bekeken

Ik heb een half jaar niet met NS gereisd, vorige maand weer abonnement genomen.

nu zie ik in de app niet meer of ik ben ingecheckt, terwijl dit voorheen wel direct zichtbaar was.

is hier iets gewijzigd of moet ik iets resetten?

 

icon

Beste antwoord door Thom 8 February 2023, 22:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bij Flex is het niet meteen zichtbaar. Bij NS duurt het doorgaans een dag en mij de andere vervoerders kan het soms tot een week oplopen. Er is dus niks aan de hand. Bij een saldo-abonnement ging en gaat het doorgaans sneller.

 

Ik denk haast dat u een Flexabonnement heeft genomen, dat is tegenwoordig bijna altijd het geval. 

Badge +3

De meldingen in de NS app over in/uitchecken (bij NS) zijn vaak bijna ‘real time’, maar de transacties in je Reishistorie kan een stuk langer duren bij Flex.

Reageer